Toggle navigation Kilépés és kérdőív ürítése alapértelmezett Figyelem: JavaScript futtatása nem engedélyezett böngészőjében vagy ezen a weboldalon! Nem biztos, hogy ebben a kérdőívben így minden kérdésre választ tud majd adni. Kérjük, nézze át böngészője beállításait. Az aktuális rendelés átvételének értékelése Kérjük, jelölje be 1-10-ig terjedő skálán, hogy összességében mennyire volt elégedett aktuális rendelésének kiszállításával, átvételével? Mindegyik válasznak 1 és 10 között kell lennie Elégedettség a kiszállítással, átvétellel: 1 10 1: Egyáltalán nem voltam elégedett - 10: Teljes mértékben elégedett voltam Ön aktuális rendelésénél miért választotta a Sprinter Futár csomagátvételi lehetőséget? Korábbi tapasztalatok Ingyenes szállítási lehetőség Így tudtam a legegyszerűbben megoldani Ez volt az egyetlen házhoz szállítási megoldás Szállítási határidő Ár A logisztikai szolgáltató ismertsége Több választ is megjelölhet. Kapott értesítést a csomag átvételéről? Igen, csak SMS-ben kaptam értesítést Igen, csak e-mailben kaptam értesítést Igen, SMS-ben és e-mailben is kaptam értesítést Nem kaptam értesítést Megfelelőnek találta az értesítésben található információt? Igen, minden fontos információ benne volt Igen, bár lehetett volna benne több információ Nem találtam megfelelőnek Egyéb észrevételem van: Az ígérthez képest időben érkezett meg Önhöz a futár? Minden rendben volt, a futár időablakban érkezett Minden rendben volt, de nem kaptam előzetes időablakot A futár az ígért napon jött, de nem időablakban Az ígért naphoz képest késve érkezett a futár Egyéb, éspedig: Összességében mennyire volt elégedett futárunk viselkedésével, hozzáértésével? Teljes mértékben elégedett voltam Inkább elégedett voltam Semleges, sem elégedett nem voltam, sem hiányérzetem nem volt Inkább elégedetlen voltam Teljes mértékben elégedetlen voltam Összességében mennyire volt elégedett futárunk megjelenésével? Teljes mértékben elégedett voltam Inkább elégedett voltam Semleges Inkább elégedetlen voltam Teljes mértékben elégedetlen voltam Milyen állapotban volt megrendelt csomagja az átvételkor? Teljesen sértetlen volt a csomagolás Koszos, poros volt Be volt nyomódva Szakadt volt a csomagolás Nagyon sérült volt Több választ is megjelölhet. Eddigi tapasztalatai alapján Ön ajánlaná ismerőseinek a Sprinter Futárszolgálat szolgáltatásait? Kérjük, jelölje be 1-10-ig terjedő skálán a válaszát! Mindegyik válasznak 1 és 10 között kell lennie Ajánlás valószínűsége: 1 10 1: Egyáltalán nem ajánlanám - 10: Teljes mértékben ajánlanám Mennyire fontosak az Ön számára az alábbiak? Egyáltalán nem fontos Kevésbé fontos Közepesen fontos Fontos Nagyon fontos Bankkártyás fizetés a futárnál Egyáltalán nem fontos Kevésbé fontos Közepesen fontos Fontos Nagyon fontos Hogy megkapja a futár telefonszámát Egyáltalán nem fontos Kevésbé fontos Közepesen fontos Fontos Nagyon fontos Szívesen venné át csomagját Pick Pack Pont-on? Nem, mert mindig házhoz kérem a csomagjaimat. Nem, mert a futár kényelmesebb számomra: a futár telefonszáma megadásra kerül Nem, mert a futár kényelmesebb: futár érkezésének ideje megadásra kerül Igen, amennyiben kedvezőbb a díja, mint a házhoz szállításnak. Igen, amennyiben van a közelemben átvevőhely. Igen, amennyiben így gyorsabban megkapom a csomagomat. Igen, mert nem mindig kérhetem a munkahelyemre a csomagot. Jelenlegi csomagjával kapcsolatban (vagy az elmúlt 1 hónapban) bármilyen okból felkereste Ön a PPP-t/Sprinter ügyfélszolgálatát az alábbi csatornák valamelyikén? Nem Igen, a PPP/Sprinter Facebook oldalán keresztül Igen, telefonon Igen, e-mailben Mennyire volt elégedett az ügyfélszolgálatunkkal? Teljes mértékben elégedett voltam Inkább elégedett voltam Semleges Inkább elégedetlen voltam Teljes mértékben elégedetlen voltam PPP/Sprinter Facebook oldalán keresztül Teljes mértékben elégedett voltam Inkább elégedett voltam Semleges Inkább elégedetlen voltam Teljes mértékben elégedetlen voltam Telefonos ügyfélszolgálat Teljes mértékben elégedett voltam Inkább elégedett voltam Semleges Inkább elégedetlen voltam Teljes mértékben elégedetlen voltam E-mail-es ügyfélszolgálat Teljes mértékben elégedett voltam Inkább elégedett voltam Semleges Inkább elégedetlen voltam Teljes mértékben elégedetlen voltam Online rendelésének leadásakor Ön elsősorban mikor és milyen feltételek teljesülésével választja a futárszolgálatos házhoz szállítást? Ha a házhoz szállítást a kedvenc futárszolgálatom végzi Ha a házhoz szállítás ingyenes Ha a rendelésemet otthon vagy a munkahelyemen tudom/szeretném átvenni Ha a rendelésemet minél gyorsabban szeretném kézhez kapni Ha nem lenne időm elmenni a csomagomért Ha a házhoz szállítást nem olyan futárszolgálat végzi, amelyikkel volt már negatív tapasztalatom Ha a futárszolgálat tájékoztat a kiszállítás várható időablakáról (pl.: 10-12 óra között, 14-16 óra között stb.) Ha a házhozszállításkor tudok a futárnál bankkártyával fizetni Ha már a kedvenc Pick Pack Pontomra nem tudom kérni a csomagomat, akkor a futáros kiszállítást választom Ha nem túl drága mindig a futáros kiszállítást választom Egyéb, éspedig: Több választ is megjelölhet. Eddigi tapasztalatai alapján Ön ajánlaná ismerőseinek a Sprinter futárszolgálatot? Kérjük, jelölje be 1-10-ig terjedő skálán a válaszát! Mindegyik válasznak 1 és 10 között kell lennie Ajánlásom mértéke: 1 10 1-Egyáltalán nem ajánlanám; 10-Teljes mértékben ajánlanám Következő Kérem, erősítse meg, hogy tényleg törli a kitöltését. Kilépés és kérdőív ürítése ×